KKK - korduma kippuvad küsimused
Meie saidil ostmise hõlbustamiseks oleme välja toonud klientide kõige sagedamini küsitavad küsimused. Kui te pole otsitavat leidnud, saatke meile kontaktivormil päring e-posti või telefoni teel ja vastame hea meelega kõigile teie küsimustele.
-Kuidas ostu sooritada?
Meie veebipoest ostmine on lihtne ja kiire. Kui olete toote üle otsustanud, peate selle lisama oma ostukorvi ja liikuma seejärel makse juurde, kuhu sisestate oma tarneandmed ja kinnitate ostu.
+Kuidas lisada rohkem tooteid ostukorvi?
Kui olete ühe toote oma ostukorvi lisanud, valige täiendavate toodete lisamiseks valik 'Jätka ostmist'. Kui panete soovitud tooted ostukorvi, liikuge edasi makse juurde ja sisestage oma tarneandmed.
+Kas sisse logimine on kohustuslik tellimuse tegemiseks?
Ei. Saate osta ilma saidiga liitumata.
+Kes paki kohale toimetab?
Pakk toimetatakse kullerteenuse kaudu. Jätame endale õiguse muuta saadetiste kohaletoimetamiseks lepingupartnerit.
+Kui kiiresti paki saadate?
Alates ostu sooritamisest tarnitakse pakk kullerile ühe tööpäeva jooksul ja võite oma kohaletoimetamist oodata hiljemalt viis päeva pärast kauba saatmist.
+Kuidas makset teha?
Tasumine toimub sularahas kättesaamisel, st. pakile järele tulles. Maksmist saab teha ka PayPali, krediitkaartide ja maksekorralduse kaudu, kui see on müügilehel näidatud.
+Lisateenused
Kui otsustate maksmisel prioriteetse kohaletoimetamise, tähendab see, et töötleme kõigepealt just teie tellimuse ja saadame toote kohe.
Ostuprotsessi kaudu saate maksta soovi korral lisakindlustuse eest, mis tähendab, et kui transportimisel tekib kahjustusi, asendame kahjustatud toote küsimusteta.
+Kas toodetele saab järele tulla isiklikult?
Isiklikult toote kättesaamise võimalust pole, kuna see on veebipood ja meil pole füüsilist harufirmat. Ostmine on võimalik ainult veebisaidi kaudu.
+Andmete turvalisus
Ostlemine on meie saidil äärmiselt turvaline. Kasutame kõige arenenumaid krüptimismeetodeid ja muid turvaprotokolle, et hoida oma klientide andmeid 100% turvaliselt.
Teie andmed on kaitstud ja me ei jaga neid kolmandate osapooltega. Kasutame teie isikuandmeid eranditult ainult tellimuse eesmärkidel, samuti teatud infomaterjalide saatmiseks.
+Soovin tellida suuremas koguses tooteid! Kuidas ma seda teha saan?
Kui soovite tellida suuremat kogust tooteid või teha meiega koostööd, võtke meiega ühendust kontaktlehe kaudu, et leppida kokku erinevates koostöövõimalustes.
+Kuidas saan toote tagastada?
Ostja peab ostust taganemise kavatsusest müüjat kirjalikult teavitama hiljemalt toote ostmise lehel märgitud tähtajaks.
+Tellisin toote, kuid seda pole veel tarnitud, kellega peaksin ühendust võtma?
Juhul kui plaanitud tarneaeg on möödas ja te pole veel pakki kätte saanud, saatke meile päring veebisaidi allosas asuvale klienditoe e-posti aadressile.